^mY sToRy^

Being somebody means to be yourself::Life is much more complicated than that but I try hard to fulfill my own destiny::In the end, whatever happens "Life must go on"

Tuesday, March 01, 2005

::hEcTic::

elo!
it's been a while jugak aku tak tulis aper2 dlm blog aku nih...bukan aper...hectic(seperti dlm title post nih) sket life aku skang nih....seyes!penat!
sem ni bz coz applying places for internship next sem...igtkan tak ler byk kerja,tp kerja die mcm nak cari steady job jer!huhuhuu..skang nih tgh tunggu answer from companies la....doa2kan lah yek....
aku apply sarawak jer utk internship aku.....ye lah...sem depan kan waktu raya..so aku nk balik raya..hahahahahah....tapi ader jugak le aku mintak kt semenanjung ni ha....just to keep the option open la kan?aku betul2 berharap dpt tempat kat MLNG bintulu nun!...so if evrything goes fine...satu sem la aku duduk swak nanti(padahal aku memang duduk swak pun selama nih!grin!)
oooo..luper lak..aku kan citer pasal hectic life aku td kan?bukan setakat pasal internship tuh, aku involve lagi tarian sem nih...Sabtu lepas baru jer habis show International Charity Nite(bunyi mcm grand-->buat kt UTP jer sbnrnya)...seminggu la jugak keluar masuk Chansellor Hall tuh dek sebab rehearsal memanjang....in the end puas hati la jugak coz everything goes smooth!
aku cakap2 gak ngan kawan2 aku kt sini kononnyer nk berenti sem nih,tapi sukar bangat sih!kang aku pegi internship satu sem tak leh menari(unless company tuh suh aku buat grup tarian lak!grin!)sangap la aku nanti! so igt2 nyer sekembali aku nanti, aku mau join lagi neh!hahahaha...tu tgk keadaan jugak la..in case bebanan education kt UTP nih tiba2 menjadi2 ker kan?....
bukan setakat tuh, korang tau next week aku ader 3 test menunggu utk dikerjakan...tu tak tambah lagi assignment and projek and lab report..adoi!but terpaksa tanggung la jugak..You chose your own path...stick and get through with it la kan?...body and mind aku penat la jugak tapi rasa mcm dah biasa la....dari first sem lagi bz..kalo tak menari,teater....
so to my frens kt maner2 tuh,doa2kan la kesihatan aku ni ha....hahahah..jgn pelik lak kalo aku tak antar apa2 berita(dh namanya hectic kan?)....
ooooo,btw, malaysian idol season 2 nk start kan?jgn luper vote aku ek?keskeskes....
see ya around!
::HuG & KiSsEs::

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hectic life?? have a good rest then while you're up to internship next semester. anyway, keep doing charity is good actually (charity is good deeds kan?). there are only few ppl like to involved in charity thing and you should feel lucky cause you have the opppurtinity to involved in such a good activity. rite bro? ok...need to go now..bye..keep up good work and hope got placement at sarawak for your internship. bye~~

10:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

perform in MMK charity dinner???? huhuhuhu...jom celebrate malam jumaat ni ngan dancers lain!

"...dunia belum berakhir, bila kau putuskan aku... masih banyak teman-teman yang menemaniku..."

-shaden-

7:52 PM  

Post a Comment

<< Home