^mY sToRy^

Being somebody means to be yourself::Life is much more complicated than that but I try hard to fulfill my own destiny::In the end, whatever happens "Life must go on"

Thursday, March 03, 2005

~::aGaIn?::~

ayo!

korang nk tau satu citer?siut la segolongan org kt UTP nih.....grup tarian aku sbnrnya dah dijemput utk menari but then....because of this "sinless" group,kiterorg tak jadi pulak...
aku tak ralat pun tak perform..cuma aku dh muak sbb benda yg sama asyik berulang jer.....

aku pun tak faham persepsi dieorg...dieorg kata tak nak laki ngan pompuan sekali menari atas pentas...WTF!kiterorg menari jer..bukan nyer f**k kat atas pentas tuh! bangang tul la....kiterorg menari tak pernah pun bersentuh dgn budak pompuan apatah lagi bersentubuhan!

dieorg tak nak laki ngan pompuan campur2..tapi buat charity dinner bercampur jugak laki pompuan dalam hall tuh...entah2 duduk satu meja yg sama lagi......kalo dh rasa bagus and alim sgt buat la asing2...yg laki2 buat dinner kat satu tempat and yg pompuan buat satu tempat lain..jgn campur2!ni fikir sempit jer.....nampak benda yg depan mata jer..dieorg sendiri buat tak sedar!

dieorg ni tak tau asal usul tarian zapin tuh...dah asal nyer dr Arab kompem la tak bersentuh..siap digalakkan pakai tudung lagi....tu la aku cakpa td...fikiran sempit sgt!

satu lagi yg aku hangin tuh...tak berani nak suara depan2..kalo rasa ko betul sgt,jumper and cakap depan2...ni tak pegi antar AJK yg tak tau aper2....nampak sgt penakut!sebab aku tau kalo jumper die mesti tak leh defend diri sendiri....fikir cetek sgt!dah la kiterorg perform tak mintak bayar....these kind of people are just plain idiot!

aku pun malas nak fikir jauh2 dah pun..bukan event aku yg rosak..plus tak yah la aku nk turun belatih tiap2 malam....last thing aku nak advise grup nih, lain kali nk buat event,ko buat sendiri2 tak yah jemput sesaper..ko nk buat dinner beli nasik bungkus and perform nasyid sendiri jer...lapas ko kenyang makan nasik bungkus tuh,ko bernasyid sampai pagi...tak yah nak susah2kan org lain...or better,jgn buat langsung...sumer nyer lagha semata kan?duduk diam2 dalam bilik..tak ler ko terpalit noda dan dosa ek?

calos!

::hOt aNd PuNcHeS::

0 Comments:

Post a Comment

<< Home